+36-70/359-3559

Molinó nyomtatás

Molinó – egy kiváló lehetőség az offline marketingre

A molinó a mai napig az egyik legkedveltebb és leggyakrabban alkalmazott kültéri reklámeszköz. A molinó egyértelműen offline reklámeszköz, amely jellemzően forgalmas, látogatott és szem előtt lévő kültéri felületeken kerül elhelyezésre.

A molinó klasszikus reklámfelületet jelent. Amikor szóba kerül az úgynevezett tradicionális offline reklámeszközök hatékonysága, akkor szinte minden esetben az online felületek hatékonyságával hasonlítjuk össze. Utóbbiak mellett szól az internet felhasználók táborának növekedése, de a nehézség is ebből adódik; a rengeteg honlap és hirdetési felület között nehéz megtalálni és megfizetni az eredményes megoldásokat.

Az offline és az online hirdetés nem szemben áll egymással, hanem egymás mellett. Miért ne alkalmazhatnánk párhuzamosan őket, ha megtérülőnek bizonyulnak?

Persze minden megoldásnak megvan a maga szerepe a reklámiparban. A molinók talán nem túl hatékonyak egy általános termék esetében, de rendkívül hatékonyak a kampányidőszakokban, a rendezvény- vagy a sportmarketingben. Sőt, a molinók alkalmazása az egyik legjobb megoldás az akciós termékek kampányainak futtatására is.

Molinó nyomtatás árak

0-3 m2-ig 3990.-Ft+áfa/m2 (konfekcionálást tartalmazza)
3 m2 felett 2490.-Ft+áfa/m2 (konfekcionálást tartalmazza)

A szállítási határidő 2-4 munkanap.

(Amennyiben rendszeresen szüksége van kültéri nagyformátumú nyomtatásra kérje nagyker árlistánkat)

Molinó – egy kiváló lehetőség az offline marketingre

Amit a molinókról tudni kell…

A molinók szinte minden esetben fekvő reklámfelületek, ez alól csak nagyon kevés kivételt tudnánk említeni. Egy- és kétoldalas kivitelben készülnek attól függően, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a kihelyezést illetően. Ha egy sétálóutca fölé feszítjük ki a molinót, akkor természetesen kétoldalas megoldásra van szükség, viszont falfelületek esetén magától értetődő módon az egyoldalas verzió a megfelelő.

A molinó anyaga egy speciális PVC, ami eredményesen ellenáll az időjárás viszontagságainak; nem csak a csapadékok áztató és károsító hatásával szemben ellenálló, hanem a napsugárzás fakító hatásával szemben is. A PVC anyag enyhén strukturált, nem fényzáró; a fényviszonyok nem jelentenek problémát, hiszen vakító napsütésben is csillogásmentes, látható és olvasható marad.

A molinók méreteiben rendkívül nagy eltérés figyelhető meg; egyes esetekben egészen kisméretű molinókat alkalmaznak. Ezeket rendszerint egy üzlethelyiség homlokzata alatt vagy egy száraz kapu bejárata felett láthatjuk. Ezekre akár rásüthetjük a „kvázi molinó” jelzőt, hiszen a legtöbb esetben inkább második cégtáblaként vagy nyitva tartás információként működnek.

A tényleges reklámeszközként funkcionáló molinók ezeknél lényegesen nagyobbak. Nehéz érzékelnünk, de egy sétálóutca felett kifeszített molinó nagysága általában 12-20 négyzetméret között változik.

Nagyobb molinók esetében a nyomatok hegesztésére van szükség. Ezután történik meg a méretre vágás, a szélek behajtása és hegesztése, illetve a ringlizés vagy a bújtatók beillesztése.

Amennyiben megfelelően használjuk és rögzítjük őket, illetve védjük a dörzsölődéstől, a molinók 4-5 évig is szolgálhatnak bennünket.