+36-70/359-3559

Megállító tábla készítése

Megállítótáblák

Méret Szerkezet (nettó ár / db) Szerkezet+nyomat készre szerelve (nettó ár/db)
A/2 (420×591) 12 900 Ft 15 900 Ft
A/1 (591×840) 14 900 Ft 19 900 Ft
B/2 (500×700) 13 900 Ft 17 900 Ft
B/1 (700×1000) 20 900 Ft 27 900 Ft
A/1 Spring (rugós) 33 900 Ft 38 900 Ft
Plakáttartó keretek

Méret Szerkezet (nettó ár / db) Szerkezet+nyomat készre szerelve (nettó ár/db)
A/4 (210×297) 2 090 Ft 2 290 Ft
A/3 (297×420) 2 890 Ft 3 190 Ft
A/2 (420×591) 4 390 Ft 5 590 Ft
A/1 (591×840) 6 490 Ft 8 990 Ft
B/2 (500×700) 5 290 Ft 6 990 Ft
B/1 (700×1000) 8 590 Ft 11 990 Ft

A kisebb boltok és üzlethelyiségek tulajdonosai már régen felfedezték, hogy hatékony reklámfelületre van szükségük, amely a legkönnyebben elérhető vásárlókat célozza. Egy bolt esetében a legkönnyebben elérhető réteget mindig azok az emberek jelentik, akik az üzlethelyiség előtt haladnak el. Ezen megfontolásból készültek az első megállító táblák és ezért alkalmazzuk még ma is a vevőszerzésnek ezt a módját.

A megállító tábla alkalmas arra, hogy felhívja a figyelmet magára a boltra; manapság az emberek sietnek és alig vesznek tudomást a körülöttük lévő dolgokról. A megállító tábla épp azt a célt szolgálja, hogy az járdán közlekedő tömeggel szemben üzeneteket jelenítsen meg, illetve felhívja a figyelmet az adott üzlethelyiségre.

A megállító tábla szinte minden esetben kétoldalas, tehát a járdán közlekedő tömeg mindkét irányban haladva láthatja a reklám üzenetet. Az anyagát tekintve sokféle megoldással találkozhatunk; a hagyományos megállító táblák sok esetben olyan borítással készülnek, amelyre filctollal vagy hagyományos krétával írhatunk. A modernebb megoldások viszont általában alumíniumból készülnek. Ezek rendszerint roppant könnyen összecsukhatók és tárolhatók, a grafikai felületük pedig valamilyen nyomtatvány, amit ragasztóval vagy más technikával helyeznek fel.

Mint említettük, a megállító táblák remekül ellátják a feladatukat, de a gyakorlati alkalmazásuk hatékonysága érdekében érdemes kicsit alaposabban megvizsgálni ezt a reklámhordozót. Az egyik legfőbb hiányossága, hogy sötétedés után gyakorlatilag nem használható; ezen segíthet a megfelelő megvilágítás, de ennek technikai és biztonságtechnikai feltételei is vannak. Pozitívumként értelmezhető viszont, hogy az akciós termékek fogalmazásában gyakorlatilag verhetetlen. Ha akciós termékeket akarunk eladni, akkor nincs is jobb módszer, mint a megállító tábla; minél nagyobb a leárazás mértéke, annál jobban fest a táblán és annál vonzóbb a járókelők számára.

A modernebb megoldások szinte minden esetben nyomtatott terméket használnak; nem véletlen, hogy a megállító tábla hatékonyságának tárgyalása során a grafika minősége is szóba kerül. Érdemes figyelemfelhívó, igényes grafikákat használni, illetve profi grafikust felkérni a feladatra. A silány és összecsapott grafikai megjelenés a megállító táblán sem nyerő; az igénytelen kivitelezés miatt a reklámeszköz gyakorlatilag hasztalan marad. Az alapvető marketing és grafikai szabályok itt is érvényesek; használjunk olyan színeket, amelyek a nappali fényben kellő vonzerővel bírnak!